Alla inlägg den 8 december 2007

Av Bina - 8 december 2007 14:10

Nu så ska det resas igen =)


Igår kväll blev det en tur till Texas Longhorn på söder (S:t Paulsgatan) Va precis lika gott (godare) än vad jag kom ihåg.. Åt Surf & Turf (Oxfilé och hummer) Mums mums mums..


Har hunnit med några drinkar och cider också, sen bar det av hemåt.. Har tom hunnit med och prata lite med mor min =) Men nu ska en taxi tas så vi kommer ut till Martins Mamma i Danderyd så vi ska äta middag med henne där.. Måste dock inköpa lite mer saker innan dess (blir något centrum på vägen! )


Planet åker ikväll.. Pratade med Sofie på flygplatsen igår och allting lät toppen så hoppas de kommit fram ok, hihi vi syns snart! =)


Skriver när/om vi har tillgång till en dator när vi kommit ner.. (Runt lunch tid imorgon!!)


Semester nu, hörs senare!! =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards