Alla inlägg den 6 december 2007

Av Bina - 6 december 2007 16:19

Nu blir det sista inlagget innan vi ar tillbaka hemma i Sverige.. Har vart en harlig dag trots nagra tarar farre osv, men i lag en harlig dag..


Vadret idag, ja ni det har snoat som bara den sa det ar for forsta gangen sno pa marken (Island sager hejda)..

Vi har checkat-in pa hotellet ocksa, blir en harlig kvall.. Martin ar nog nere i hotellets SPA nu och njuter i jacuzzi:n.. Hade jag gjort om jag inte hade jobbat.. =Þ

Ska ta en fika med Soffia nu pa vart kara Kaffitar (typ Waynes/Espresso House) Sista Islandska latten.. Sen blir det vin pa Vinbarinn med alla fran kontoret.. Sen middag pa Grillið, sen nanna dags sen hemma resa.. Underbart..


Det var Kveðjukaffi for mig idag.. Va en massa Islandska godsaker.. =) Varan HR Manager holl ett litet tal, va nara att tararna brast da, men kunde halla mig.. Sen har en efter en kommit och sagt hejda..

Fick ett par orhangen med svarta parlor (Lava Parlor, fran Hekla) superduper fina.. =)

Fick aven ett kort ifran alla som alla skrivit sma kommentarer.. Laste lite va inte sa farligt faktiskt, men Mamma du kommer grina som bara den =Þ.. Kommer nog hinna med lite tarar till.. Tycker om det har.. Allla ar sa himla underbara.. Men det ar dags att komma hem nu..


Sofie, om vi inte hinner ses pa Arlanda imorgon sa han en super trevlig resa sa hor vi av oss sa fort vi kommit ner.. =) Men jag hoppas pa en snabb kram pa Arlanda..


Mamma, ses imorgon, oxrullader ar perfekt Martin sken upp som en sol.. Brysselkal mums =)


Jessica, imorgon ar jag hemma !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Yeajhhhh!! See you all, Sweden here we come..

Av Bina - 6 december 2007 10:19

Nu sitter man har for sista dagen och skriver pa min lilla kara dator =)


Vi ska faktiskt aka hem imorgon.. =) Tijjjhoo.. Fast ar lite sorgligt faktiskt.. Igar kvall sa vi hejda till alla pa gueshouset.. Och idag ska jag saga hejda till alla underbara arbetskamrater..

Eftersom jag nu kan Islandska forstar jag att det har anordnat ett Kveðjukaffi (Hejda/Halsningar Kaffe)


Allt ar packat aven om det kanns som om resvaskan ska spricka vilken sekund som helst.. =Þ Men vad ska man gora?? Maste ju ta oss hem pa ett eller ett annat satt..


Min ena arbetskamrat tittar pa mig med mordarblicken idag, och igar skulle hon bara klistra fast mig i stolen sa jag inte kunde aka hem.. Tror att de hellre vill ha mig kvar har. Ja ni, kommer bli en tuff dag..


Ska forsoka hinna forbi Salt ocksa, restaurangen jag jobbat extra pa foratt saga hejda till alla dar..


Skriver mer innan jag slutar idag, sen blir nasta inlagg nar jag ar hemma i Swe!!! =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards