Alla inlägg den 15 december 2007

Av Bina - 15 december 2007 05:16

Ja ni vadret har inte vart det basta.. molningt varje dag sen vi kom =(


Men nu haller vi faktiskt tummarna foratt solen ska halla sih gramme var sista vecka.. Men visst lite farg har man fatt trots att jag legat ner baddad i sangen! =)


Igar spenderade vi hela dagen med lilla Liam, Sofie och Matte... Badade pa deras sreand Kata stranden sen at vi middag tillsammans blev en full dag.. och Liam verkar tycka om oss bada ska halla handen hela tiden! =) Mysigt! Och bada och hoppa och jaa ni..


Martin har hunnit med att satta spratt pa lite pengar! Hittade akta Billabong grejjer sa blev ett par shorts, vaskor och flipflops.. han ar super nojd! Jag har mest kopt halstabletter.. =) 

Av Bina - 15 december 2007 05:14

Jag ar frisk igen, har legat i 3 dagar med nastan 40 graders feber och halsont hosta och matt piss, att sen tillagga att det vart tok varmt ute och vanta sol ( ar inte sa gott om sol annars) sa va riktigt segt..


Men efter en inhemsk Thailandska pillerkur ar jag nmu pa fotterna igen.. =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards