Alla inlägg den 5 september 2007

Av Bina - 5 september 2007 10:40

Atit frukost fixat mig och nu sitter jag pa jobbet.. Tog en liten sovmorgon va riktgit skont maste jag saga! =)


Blev livradd imorse nar jag vaknade och klev ur rummet och det star en massa securityguards i hela korridorren.. Det va dock inget farligt, de ar bara snalla om man ar snall mot dem =Þ


Men jag ar jatte snall, ska satta fart och forsoka fa allt jag inte fick gjort igar gjort idag! =)

Av Bina - 5 september 2007 10:38

Ett jatte Grattis pa din 35ars dag,

hoppas allt verkligen ar bra med dig och familjen..  =)


Ta hand omer sa far vi ta och ses sa fort jag kommer hem, kanske dimper ner i kort i brevladan om nagon dag =)


Massa Kramar, halsa mina sma sysslingar!

Av Bina - 5 september 2007 00:02

Ska nanna strax, borsta tänderna och så..


Kollade precis på första delen av en miniserie, Superstorm.. Riktigt bra=)


Nu börjar en ny serie, Heartland.. Undra om den är bra.. Ska kolla lite sen tok nanna, trött, tröttare och tok tröttast..


Längtar till frullen, mat e gott juh! 

Ovido - Quiz & Flashcards