Alla inlägg den 1 september 2007

Av Bina - 1 september 2007 23:12

Kollar på Dans tävlingen.. det komiska är att precis när vi satte på det så  var det Martin och Cecilia som dansade..

Dock missa vi deras första dans men den andra va den som vi såg på Lets Dance finalen, dock i en betydligt bättre upplaga nu =)


Lycka till Swe.. =) 

Av Bina - 1 september 2007 23:06

Nu har vi packat det mesta, städat det allr mesta och vi är vänner.. Viktigast av allt faktiskt..


Är helt sluut har städat och packat sen 11 imorse.. Känner mig duktig, känns som om vi kommer få ihop allt också, Min gröna  väska är iihoop nu och står i hallen, dock så pass tung att jag inte riktigt vet om den går att flytta så långt. hehe Vilken tur att jag har Martin.. =)


Nu ska vi slappa lite i soffan.. Skönt 

Av Bina - 1 september 2007 18:18

Kärlek på hold är nog hur dagen har sett ut hitlls.. Jag & Martn har skrikit åt varandra och blivit sura, jag har hunnit lagt på telefonen i örat på honom 2ggr..

Allt på grund av packningen..


Nu har han iaf tagit en snabb tur ifrån jobbet föratt se om det fanns väskor att köpa på Hagkaup innan de stänger han har hittat en för ca. 500 SEK.. Är sjukt mycket jag vet, men föratt vi ska fortsätta att kunna prata med varnadra är nog 500 SEK ingenting..


Har städat köket och badrummet.. De två jobbigaste ställena.. Ska skura alla bord och ytor så att det bara är att dammsuga sen.. Har faktiskt putsat alla speglar också.. Vissa med sånt tjockt lager damm att de aldrig kan ha putsat dem tidigare.. Såg riktigt förjävligt ut här när vi flytta in men nu ser det prima ut.. Förutom våra saker som ligger utspridda.. Bra med en väska till..


Älskar dig älskling, förlåt för allt tjafs idag, men vi båda är sjukt stressade och små hängiga och du jobbar.. Förlåt..  

Av Bina - 1 september 2007 16:18

Herregud vad det här inte kommer kunna gå.. Min väska ser ut så här just nu...!!!! Och har alla toalett artiklar skor och jackor och tvätten vi tvättade igår kvar.. Hur i helskotta ska det gå ihop??


Det går helt enkelt inte.. Är bara att konstatera.. Kommer aldrig komma hem ifrån den här ön.. Fast för livet på grund av för mycket baggage, vad sägs om det?

 Martins är lika full och vi har redan tre påsar med mat grejjer.. Herregud...

Av Bina - 1 september 2007 12:48

Det beskriver nog hur min natt har varit, Gick och la mig som förkyld vaknade upp som förkyldast.. Tycker sånt är riktigt taskigt..

Är så täppt så det låter som om man har svalt en groda.. Kliar i öronen, halsen och näsan.. Varför liksom?

Sen halvlovk i örnen, ännu mer but why?


Vaken nu, ska sätta igång och städa och packa.. Martin stackarn ska jobba idag och imorgon, så imorgon på hans lunch-rast ska vi flytta..

När jag fråga honom om vad han skulle äta på lunchen sa han, "Jag kan ta en macka" .. En macka?? Hallå killen jobbar 10 timmar per dag och ska ta en macka.. Visst han har bara 30 minuters rast men endå.. Säg till att ta en längre rast och sedan jobba över.. Vilket de endå kommer få göra det är ju söndag.. 


Nee så det packning och städning som står på agendan för idag.. Förhoppningsvis går det smärtfritt but I dont belive that..


Vi får väl se..=) 



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards