Alla inlägg den 4 september 2007

Av Bina - 4 september 2007 22:04

Har "Thick and Thin" kommit till swe än??


Är en sjukt bra serie iaf.. =)

Av Bina - 4 september 2007 21:36

Äntligen "hemma"!! Är sååå trött.. Trodde aldrig att det kunde vara stressigt på kontor så att det känns som om man sprungit ett marathon.. Men jag tar tillbaka det nu..


Är slut körd...!!


Vi har ett idrottlag som kommer under nästa vecka som ska ha ett ANTAL rum  på hotellet och de är väldigt krävande och önskar rum och läge för alla dessa rum, men sedan byter det personer i rummen dagligen.. Så jag har sprungit upp och ner till repan idag och pratat med våran FO Manager ca 13 ggr.. Han skrattade så fort han såg mig till slut..


Har påbörjat alldeles för mkt idag, inte kunnat avsluta nagot utan mest bara börjat med allt, inget jag rekommenderar precis.. Nu nar jag gick hade jag 17 olästa mail... Hatar att inte kunna gå igenom allt och ha koll på det till dagen efter, men imorgon bitti kommer det vara kaos..


Jobbade t.o.m över 2 timmar 45 minuter idag..  Så kunde inte gjort något bättre..


Men jag blir så stressad även nu att jag har alldeles för mkt att göra, segt! Njuta framför tv:n kanske???



Av Bina - 4 september 2007 21:32

Nu är middagen avklarad.. Åkte till Nings och köpte med oss take-away.. Jag tog sushi och Martin friterad kyckling med ris och sörsur sås.. Dock va hans mat så mkt att det knappt syns att han har ätit, så lunch till Martin imorgon=)


Sushi, det är verkligen en stark favorit för mig, är så himla gott.. Tyckte inte om det förut men "lärt" mig tycka om det så är bra..


Dock ett problem när jag skulle ära, hittade ingen soja.. Så gick ner till p-rummet hämtade den soja som fanns (söt soja, fel soja) och hällde över ingefäran.. Sen när jag ska börja äta och tar första sushi biten då hittar jag soja påsen under susihen....!!!! Så jag hade förstört min ingefära med fel soja, blev sur då=) Men nu är jag glad igen..



Av Bina - 4 september 2007 10:30

Idag fyller min kara Mormor 70ar, GRATTIS =)


Hoppas du far en harlig dag med en massa roliga handelser..


Vi far fira allihopa nar jag kommer hem till SWE..


Grattis och hoppas du far en underbar dag!

Av Bina - 4 september 2007 10:28

Nu ar jag back in business, somnade tidigt igar.. Klockan va nog runt 21.30 men har sovit non-stop tills nu, ar dock fortfarande fasligt trott=)


Atit har vi gjort ocksa, idag blev det lite bacon och agg , med frukotsallad och en macka.. Och en massa god appel jucie =)

Har en massa sma pyssel for dagen sa jag haller mig nog sysselsatt ska ni se=)


Tror dock att jag har fatt gaspsjukan=)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards