Alla inlägg den 6 september 2007

Av Bina - 6 september 2007 16:35

Langtar hem idag, riktigt mycket.. Uscha dag ar det..


Kan ni inte alla bara skriva alla daliga saker med SWE som ni bara kan komma pa sa jag slutar att langta hem??


Ar oerhort uppskattat.. =Þ

Av Bina - 6 september 2007 16:31

Nu har vi nycklarna och betalt forsta hyran och skrivit kontrakt.. Sa idag ska vi borja flytta in forsta sakerna i varat lilla rum, ska ta lite kort ikvall sa att ni kan fa se hur mysigt vi kommer ha det! =)


Blev en lang lunch, sen korde vi lite vilse och sa sa da blev det en annu langre lunch.. haha


Ar sa sjukt trott nu sa ogonen bara trillar ihop.. illa ar det! Hoppas pa att jag vaknar till snart sa jag kan fa en del gjort.. Vore riktigt harligt..


Av Bina - 6 september 2007 11:36

Okej forst och framst vill jag bara saga att det ar hemskt att Pavorotti har avlidit. Jag hoppas han har en underbar tid dar han nu befinner sig.


Atit frukost har jag gjort ocks, lika gott som tidigare dagar sa jag ar nojd=)


Sen jag borjade jobba har jag gjort reservationer via e-mail osv.. Men nu ar min telefon inkloppad ocksa sa fran och med nu kommer jag gora mitt vanliga jobb och aven vara en del pa reservations.. Sa tog min forsta bokning via telefon idag. =) STOLT!!!  Va tom med en svensk sa fick prata lite svenska, riktigt skont att fa kunna ta emot reservationer via telefon.. Ar lite svarare an att gora dem fran ett papper.. Men som sagt ar stolt over mig sjalv! =)


Ska pyssla lite idag med hoppas pa att hinna med att fa undan allt pa skrivbordet.. Har fatt lite nya projekt som jag behover ta tag i! =)


Kl.12.00 ska vi vara pa guesthouset och betala deposotionen och forsta hyran.. Sa ska borja flytta over allt ikvall.. =)

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards