Direktlänk till inlägg 5 september 2007

Humöret är inte det bästa..

Av Bina - 5 september 2007 19:29

Måste erkänna att även fast jag har spelat glad och mig själv framför mina arbetskamrater har jag vart på bristningsgränsen hela dagen..


Jag förstår inte varför vuxna människor ska hålla på så här, raka rör är det jag lärt mig att använda.. Lika bra att säga sanningen på en gång, blir inte några problem då. Även fast det kan vara svårt att "ta tag i allt" är det faktiskt det vi ALLA mår bäst av i slutändan.


Jag känner mig riktigt left out efetrsom det var jag som fick ta tag och fråga personen vi hyrde utav förut ifall vi skulle leta nånannastans att bo osv. Varför ska det var så himla svårt att bara säga saker och ting?

 Jag är bara så lessen..

Alla har vetat sedan i början av Mars att vi faktiskt skulle bo på Island tills december, VI, VI VI... Är det så svårt att förstå VI..??


Vi fick ju inte bo kvar i andra lägenheten föratt, tjejen vi hyrde utavs förklaring till mina arbetskamrater(??!?!?) "Suddenly when I pick them up at Saga they were two..." Om jag har skrivit we i alla e-mail som jag skickat sen i Mars, vem fasiken pratar jag om , jag och mina kvalster eller?

Enda anledning jag tog den lägenheten va föratt det skulle bli billigast om vi bodde där under 6 månader..

60.000 ISK första 3 månaderna, sen 25.000 ISK resterande..


De andra alternativen vi fick va på 50.000 ISK och ett på 45.000 ISK.. Nu i efterhand skulle jag aldrig valt de vi gjorde..


JAG HATAR DET HÄR!!! Känner mig fan med rånad.. Är så sjukt arg och så sjukt besviken och så sjukt lessen att jag vill ta mig *********** inte vara här en minut till..


Helvetes **************************************************
**************************************************
**************************************************
**************************************************
******* Ö 

 
 
Junitjej

Junitjej

5 september 2007 19:39

Jag förstår att du är besviken!! Hoppas det löser sig med booendet!

http://junitjej.blogg.se

 
Evelina

Evelina

5 september 2007 20:54

nu hänger jag inte med? får ni inte rummet???
så jobbigt när allt klagar, man kan ju inte vara mer än övertydlig liksom!
kramar om dig härifrån!

http://www.evelinastrand.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bina - 1 januari 2009 22:48

    Kolla gärna in:      http://bina.blogg.se 

Av Bina - 28 december 2008 03:36

Jaaa ni, ännu en dag av samma kaliber.. Men ja, Mr X som jag så gärna kallar honom skulle ha jobbat idag men eftersom det var lite boende på hotellet behövdes han inte, men vi hann endå träffas och prata i några minuter.    Endå fast det som behövdes...

Av Bina - 27 december 2008 02:25

Nu ligger man i sängen efter en kväll med stress.. Har jobbat extra idag, tillbaka till det jag älskar... Vara på golvet! Men nu ligger jag i sängen igen med halsont och feber, men jag hoppas att det försvunnit när jag vaknar imorgon.. =) I WISH!   M...

Av Bina - 25 december 2008 19:38

Här har vi mina julklappar för i år..  En perfekt dammsugare för min lilla pärla, som jag för övrigt har fixat i ordning så nu stortrivs jag ännu bättre.. Bara en ny kökslampa och sen fixa tillbadrummet, jaa skulle mer än gärna byta ut diskbänken ock...

Av Bina - 25 december 2008 14:14

Igår så va det som alla vet julafton! Va en riktigt mysig julafton! Tack familjen! Ja för ni är en stor del av mitt liv och har alltid funnits där... Tack! =)   Blev en riktigt mysig dag med massa god mat! Tack Laurent och Jennie föratt jag fick komm...

Ovido - Quiz & Flashcards