Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Bina - 28 mars 2008 17:15

Äntligen hemma.. Blev inge dricka... SNARK!


Jag, Isabelle och Lisa gick till Espressohouse på Vasagatan och satt och myste och snacka massa skit.. Vi åt och drack och fnittrade.. "One could assume that another one is overtired...." haha..

Kul hade vi iaf!


Nu ska jag städa undan här, för det ser ut som om den VÄRSTA bomben har slagit ner här.. Böcker antekningsblock, en massa antekningar och diverse sladdar till mobil, ipod osv är ÖVERALLT!!


Sen blir det nog en tidig kväll och imorgon ska jag försöka plugga lite.. Tenta på torsdag igen.. Accommodation/Front Office Management.. Tijjjhoo. Ska bli roligare än det underbara DP:t som nu iaf är inlämnat! =)


Jagja, One could say that a longer update will come.. haha 

Av Bina - 28 mars 2008 10:53

Underbart är färdig och har gjort mig i ordning.. Dagens jag ser ni här nedan.. Syns inte riktigt att jag sovit typ 2 timmar..


Martin är på jobbet till 20 idag.. Men ska nog ut med några från klassen direkt efter skolan idag.. Eller jag hoppas iaf på det! =)


Blir nog inge Stockholm i helgen.. Pengarna räcker inte om jag ska hem nästa helg vilket jag SKA.. Eller har ett alternativ att åka till Köpenhamn.. En av mina vänner från Reykjavik kommer dit så hon vill att jag kommer ner över helgen.. Ja jag måste bestämma mig innan tisdag, Stockholm eller Köpenhamn?? Danmark eller Sverige?? Hmmm...

Någon idé?


SKolan nu och slänga mitt tjocka examensarbete på våran lectures skrivbord.. UNDERBART! 

Av Bina - 28 mars 2008 07:23

Nu sitter jag här och skriver igen.. Gick och la mig vid 2.. då kunde ögonen inte vara öppna längre.. Nu är jag betydligt piggare än vad jag va då..


Ska läsa igenom allt nu försöka skriva lite till typ 1 sida till.. Sen ska jag göra mig i ordning sen ta mig mot skolan.. Underbart! Det är verkligen inlämning idag..


Skriver mer senare men jag lever iaf!! Gäsp! 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards