Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Bina - 24 mars 2008 15:58

Nu så, ska försöka skriva allt så litet och smärtfritt som möjligt!


Många har säkert förstått och tack för alla fina kommentarer och samtal jag och M har fått den senaste tiden..


Efter 5år tillsammans har vi bestämt att vi ska gå skilda vägar. Jag vill inte skriva så mkt mer just nu utan vänta tills jag mår bättre och alla tårar tagit slut!

Martin kommer åka iväg till Australien som planerat och jag kommer stanna kvar hemma i Sverige.


Jag kommer så fort jag känner att allt kommit till sin rätta börja en ny blogg då jag känner att det här tillhör mig och Martin.. Ni som vill fortsätta läsa får fråga efter den nya adressen då jag antagligen inte kommer länka härifrån.


Nu ska jag fatta mig kort och jag hoppas att alla ni där ute har det bra!


Kramar!

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards