Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Bina - 27 mars 2008 23:04

Här sitter jag fortfarande, har flyttat på mig vid 2 tillfällen sen 14.16 Vid matlagningen/middagen och sen vid ett toa besök! Herregud..


Ryggen värker, rumpan gör ont och huvvet och ögonen börjar somna in.. Men BARA 3 sidor kvar.. Hade 14 idag när jag började så har gjort 3/4..........

Godiset är typ slut, bara de äckliga kvar, men känner jag mig själv rätt är de snart slut de med ;)


Tur att jag inte behöver vara i skolan förens kl 13 imorgon.. Funderar på om jag ska nanna nu och ställa klockan på 5 och fortsätta eller om jag ska skriva tills jag är klar och sen sätta fart. Hmm den stora frågan här och nu..


Liten bild på hur pigg jag ser ut nu.. haha Får ta en till sen innan jag nannar.. Lär bli sent! =)

Av Bina - 27 mars 2008 15:59

Så plugga plugga plugga...

Har suttit nu sen 14.16 och skrivit på mitt Examensarbete som ska vara inne imorgon.. Kanske inte den bästa ideén att sätta sig och BÖRJA skriva det dagen innan inlämmning.. Men men.. Typiskt mig så får skylla mig själv..


Köpte med mig 2 påsar godis hem.. Finns typ inte så mkt kvar nu.. Illa.. Det som skulle hålla mig vaken genom natten.. Har en vin bag-in-box i kylen.. Jag vet att vi är några tjejer i klassen som sitter hemma ikväll och skriver.. SÅ vi siter nog alla på MSN och sen hemma och dricker vin..

Imorgon kl. 13 kommer vi alla vara i skolan föratt lämna in dessa små underverk, haha.. Vet att mitt redan kommer bli underkänt... Men måste skriva iaf 14 sidot till innan jag får se mig som klar.. Sen har jag 2 veckor på mig att skriva om.. =) Planerat in i minsta detalj!


Ska göra korvstroganoff till middag, eller ja Martin får nog laga middag.. Ska försöka åka hem till Sthlm ihelgen igen.. Funderar om jag ska stanna i GBG under fredagskvällen tok parta här med alla goa i klassen, alla lär vilja gå ut imorgon.. och sen åka hem lördag morgon och sen ut i SThlm sen nattbussen tillbaka till Göteborg söndag/måndag..


Bestämmer mig när jag är klar.. Nästa helg blir det iaf Stockholm! Underbart!  

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards