Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Bina - 26 mars 2008 19:10

Tack för alla goa kommentarer!


Uppskattas verkligen, tack tack tack..


Sitter just nu och skriver på mitt Examensarbete som ska vara inlämnat på fredag kl. 15.. Har bara 14sidor kvar att skriva.. Allt som händer just nu kommer inte ALLTFÖR lägligt men men.. Tenta imorgon, hade en inlämning idag har en till imorgon.. Sen nästa torsdag tenta igen! =/


Blir mycket nu, men den 30/4...

DÅ FLYTTAR JAG TILLBAKA TILL STOCKHOLM!!!!!!!!!! 


Ska bli så underbart, sommaren som kommer är min min min min min. Ska bara ha så tokigt kul med ALLA mina vänner!!


Plugga vidare nu, med ipoden i och Justin i öronen.. =) Min lilla älskling.. Sen en massa söta sms från alla nära och kära.. De senaste dagarna har nog aldrig min mobil pipit så mkt någonsin! =) TACK igen..


Utan alla er skulle livet ha gått under vid det här lagret!  

Av Bina - 26 mars 2008 06:22

Tänker inte sticka något under stolen, mår skit!


En helkonstig sak är att jag NU sitter färdig, påklädd,sminkad,duschad,ätit frukost.. Har tom skorna på mig.. Skolan börjar om 2 timmar..

Somnade vid 01.30 Vaknade vid 5 och gick upp.. Kroppen mår nog inte som den ska..


De senaste månaderna har jag tappat SJUKT mkt hår också, så nu börjar ångesten över det komma, någon som har någottips på hur man kan stoppa håravfall?



M och Jag pratar lite hela tiden.. Gråter.. Tårarna tar liksom aldrig slut! Jag känner mig liksom helt slut i kroppen, som värsta träningspasset har genomförts..

Men vi båda vet en sak, vi har växt ifrån varandra.. OERHÖRT tråkigt men sant.. Mycket kommer kännas eftersom..

Igår kom jag på hur skulle det vara att fira jul utan honom.. Har firat alla våra jular tillsammans sen vi träffades.. Barn/Familj/Bröllop.. De va ju liksom vi..


Inte längre, det är bara att inse.

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards