Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Bina - 14 februari 2008 19:17

Jag fick jobbet, är JÄTTE glad.. =)


De ringde imorse vid 07.40 föratt medela att jag fått jobbet, helt underbart.. Även fast det gjorde att jag kom 5 minuter sent till skolan.. Svårt att hålla sina morgonrutiner när mobilen helt plötsligt ringer ;)


Så jobbar mina första pass nu lördag, söndag & måndag.. Det blir morgon och dags pass dessa dagar så  inga sena pass..


Jag har valt att inte berätta vad stället heter eller vad jag ska jobba som för jag vill inte att alla ska veta.. Men det är inom MIN bransch kan jag iaf säga =) Och jag verkligen ÄLSKAR stället, är verkligen jag! =)

Så va och provade min kommande uniform på MQ idag, men får den på måndag! Så blir mina egna kläder i helgen, men ser ungefär likadant ut! =)


Usch vad glad jag är..  

Av Bina - 14 februari 2008 07:33

Uscha vad trött jag är.. Har vart ett ANTAL stressfulla dagar nu,

MKT skola

Många interjuver

MKT plugg hemma

och lite sov tid..


Men idag sla jag få reda på om jag får det andra jobbet eller inte, va på en andra interjuv igår.. Då träffade jag även VD:N och ägarna.. Va roligt att de va med under interjuven.. Men man känner sig inte allt för fräsch efter att ha suttit i skolan sedan 8.30 och sen ska vara på interjuv vid 17.00..  Men det gick bra! =)


Så förhoppningsvis ska jag få jobba lite i helgen då.. Tjänsten är på halvtid.. Känns faktiskt skönare än att gå på extra.. Man vet mer vad man får varje vecka.. Älskar verkligen stället jag hoppas på att få ett JA ifrån idag! =)


Skolan väntar, tar 32 minuter med spårvagnen och bussen, så skulle säga ayy 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards