Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Bina - 11 februari 2008 20:24

Lördagen den 14:e Juni kommer Jag & Martin bjuda in ALLA nära och kära till ett kombinerat födelsedagskalas(för mig) och HEJDÅ fest..


Alla ni som känner oss kommer få ett fint litet inbjudningskort så fort vi vet var vi kommer bo under detta datum =P

Troligtvis vår finfina lägenhet, den sista av våra lägenheter..


Vi hoppas att alla nära och kära kommer kunna avvara några minuter eller kanske flera timmar, kommer vara öppethus från förmiddag till sen kväll som med största sannolikhet kommer avslutas med en natt ute i Stockholm's Nattliv..


Så alla nära & kära reservera redan nu Lördagen den 14:e juni!!!! 

Av Bina - 11 februari 2008 20:15

Så nu så har jag vart på 2 interjuver också.. Som jag skrev igår att jag trodde att jag redan fått det ena, jo visst vad rätt jag hade! =)


Men hoppas på det andra också, är en riktig liten pärla =) 


Håller tummarna mina..  

Av Bina - 11 februari 2008 20:11

Vi har bokat våra flygbiljetter till Australien.. Jipi!!!


Vi kommer flyga den 23e Juni nu 2008 ifrån Arlanda med Thai Airways! Så blidde inte Sthlm-Paris-Hongkong-Brisbane, tyvärr!! Den resan hade kostat 8600:- per person enkel resa.. Lite mkt kände vi om man jä'mför med de vi faktiskt köpte!


Så slut produkten blev, Sthlm-Bangkok-Sydney-Brisbane, för endast 7200:- Är iaf 1400 mindre =) Kan vi bo på hotell istället för hostel när vi kommer ner ;) Lär  nog bli hotell iaf om jag känner mig själv rätt =) 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards