Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Bina - 20 januari 2008 21:53


Nu är jag äntligen färdig med alla auktioner för denna omgångs auktioner!!! Hjälp vad lång tid det tar att lägga in allt!! =/


Bara hoppas man får allt sålt! =)


http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=697383&listtype=0&page=1


Kolla in vett ja =) 

Av Bina - 20 januari 2008 19:16

Mums mums, det luktar helt underbart i lägenheten, bakade precis Kardemumma skorpor..Blev riktiga mini skorpor! Men hellre många små än en stor =P


Imorgon är det dags att gå upp tidigt!!!! =( Ska vara i skolan klockan 09.00 Hur nu det ska gå.. Har inte behövt gå upp förens 09.00 tidigast tidigare.. Imorgon ska klockan stå på 7....

Fast slutar redan kl 13.00 Vi ska ha genomgång av vårat Degree Project.. Grattis Världen.. Efter imorgon kommer jag va helt uppslukad av skoljobb så grattis Sabina..


Håller på att försöka hitta ett extra jobb också, nu under våren här i GBG så vi kan resa runt så mkt som möjligt i USA och i Australien.. Och slipper jobba när vi kommer tillbaka till Stockholm.


Ska plugga lite nu, gör mn Final Internship Report.. Efter 9 sidor med rödtext för min midterm är det dags att göra lite bättre ifrån sig nu =) Ska iof sig inte redovisas och lämnas in förens 5/6e Februari men alltid skönt att vara klar!!

Så jag som vanligt kan hinna ändra den tusen ggr.. Mitt gamla vanliga Sabina... 

Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards