Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Bina - 25 oktober 2007 14:06

Precis atit lunch, dock sa va det lamm igen (har fortfarande inte lart mig ata lamm) Men blir sa sjukt irreterad nar folk tjafsar emot att det inte ar Lamm.. Jag tycker inte om lamm, kanner redan pa doften att det ar det och definitivt pa smaken.. Sa lat mig va!


Har borjat en ny tjej har, det var ocksa hon som tjafsa med mig om det var lamm eller inte lamm..


Det finns ju knappt nagon annan kottfars att kopa i affarerna an lamm sa varfor skulle det vara nagot annat an Lamm??


Blev lite smatt irreterad bara..





Av Bina - 25 oktober 2007 10:40

Jag har just kommit pa att jag har stora problem med det Svenska spraket.. Har suttit och oversatt mitt Engelska CV till svenska.. Gick sadar.. Hade till och med problem att stava till Sverige, pinsamt men sant!



Ska skicka ut en jobbansokan till ett stalle i Goteborg som man kanske ska jobba pa nar man kommer tillbaka till Swe, iaf extra under varen med skolan.. =)



Presentation

Omröstning

Tycker ni om ert namn?
 Ja, tycker det passar mig
 Nej, hade hellre hetat något annat..
 Jag är väl nöjd..
 Vet inte faktiskt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards